משחקים של דורה

משחקים של דורה
לחצו על התמונה למעבר למשחקים

כל מה שצריך לדעת על צימר בגליל המערבי

לא בא לכם על אילת? טבריה זה יותר מדי שנות השמונים בשבילכם? ים המלח נמוך מדי? מה דעתכם על צימר באווירה פסטורלית? לכל אחד יש צורך במעט חופש לפעמים בכדי לעזוב מאחור את לחצי החיים. לא תמצאו דבר יותר טוב מצימר כדי לשכוח קצת מהצרות בעבודה למשך כמה ימים ולתת לכם את הזמן להרגע נפשית וגופנית.

בתקופה האחרונה זוכים הצימרים לתנופה אדירה ולא קשה להבין למה. ראשית, סיבה עיקרית היא השכיחות של צימרים יוקרתיים וזולים בארצנו, דבר שמאפשר לישראלי הממוצע להרשות לעצמו בקלות נופש איכותי, אפילו בתקופת שיא.

זאת ועוד, צימרים נותנים לכולם את האופציה להזמין חופשה מדהימה בלי לשבור את הראש. משמעותו של נופש מקומי הזמנה זריזה דרך הטלפון או האינטרנט והגעה למקום באופן עצמאי, ללא החובה להתעסק עם טיסות מתאחרות, ביקורות דרכונים וביטוח רפואי.

אולי הדבר המשמעותי ביותר הוא השקט שהצימרים מציעים. בשונה מבתי מלון המוניים, צימרים בצפון הארץ, במרכזה ובדרומה לרוב ממוקמים ביישובים קטנים ושקטים שמציעים את האווירה המושלמת למהספר לילות של שלווה מוחלטת.

ייתכן שזו הסיבה העיקרית שבגללה צימרים הפכו לכל-כך פופולריים אצל זוגות אשר מעוניינים בקצת רומנטיקה. אין כיף גדול יותר מלהתעורר בבוקר לשמע ציוץ הציפורים, כאשר מבעד לחלון נשקף נוף יפהפה של טבע ירוק ורענן. אם אומרים צימר מתכוונים לחופשה רומנטית – חדר נופש מרווח ומאובזר בג"קוזי, מזרן איכותי, מטבח קטן, מערכת קולנוע ולמעשה, כל הדרוש לזוג בכדי שלא יצטרך לצאת מהחדר בזמן החופשה כולה…

אז אם מתאים לכם קצת חופש, חזרו אל הבלוג ותזכו להזדמנות לקרוא את המאמרים אשר יעסקו בנושא צימר, צימרים, צימרים יוקרתיים, צימרים בצפון, צימר ברמת הגולן, צימר בגליל העליון, צימר בגליל התחתון, צימר בגליל המערבי, צימר בכנרת, צימר בגליל, צימר בצפון, צימרים ברמת הגולן, צימרים בגליל העליון, צימרים בגליל התחתון, צימרים בגליל המערבי, צימרים בכנרת, צימרים בגליל.

אתרים מומלצים: צימרים , צימרים בצפון , צימרים בצפון הארץ , צימרים בצפון , צימרים יוקרתיים בצפון

מקור: http://צימר-בצפון.web-stories.org/