משחקים של דורה

משחקים של דורה
לחצו על התמונה למעבר למשחקים

כל מה שצריך לדעת על קידום אתרים בגוגל

גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר והמשמעותי ביותר כיום האינטרנט. כל דבר שאותו אנו רוצים לבדוק, כל נושא שעליו אנו מעוניינים לברר וללמוד וכל אדם, כמעט, שאנו רוצים לדעת עליו פרט מסוים, כזה או אחר, אנו מבררים בגוגל. דרך מנוע החיפוש הזה אנו יכולים לדעת האם קיים אותו עניין או לא. יש הרואים בגוגל כמקום שאם אתה לא נמצא שם, ולא מופיע בו, אתה אכן לא קיים. 
גוגל - אם אתה לא שם, אתה לא קיים
לכן ישנה חשיבות לנושא של קידום אתרים בגוגל. לאחרונה הבינו יותר ויותר אנשי עסקים, בעלי אינטרסים כאלה ואחרים, כלכליים, חברתיים, סביבתיים, פוליטיים וכיוצא בזה, שיש להם את היתרון המשמעותי על אחרים בתחומם, במידה והם מצליחים לקדם את אתריהם בגוגל. קידום אתרים בגוגל הוא עולם שלם שהתפתח בשנים האחרונות, והוא מבוסס על עיקרי המחשבה שמבקשת להכניס לכל בית את מירב עולמות התוכן דרך מנוע חיפוש אחד ומשמעותי, והשאל היא בעיקר כיצד ניתן לעשות זאת. בכדי לקדם את אתר בגוגל, יש לעשות לו תהליך של אופטימיזציה, כלומר, לתת לו את התנאים האופטימאליים בהם הוא יכול להתקדם מעלה במונע החיפוש, לכיוון הדף הראשון והתוצאה הראשונה בגוגל. הרעיון הוא, שאם אנו מבקשים תוכן מסוים, בכל נושא שהוא, אנו מחפשים זאת בגוגל, והתוצאות הראשונות אליהן אנו מגיעים, בהן אנו מתמקדים, ואפילו לא תמיד עוברים לשאר העמודים עם התוצאות. רבים מאוד כיום, פונים למומחים בנושא האופטימיזציה, בכדי לקדם את אתריהם.

חברת אקסוייז קידום אתרים היא חברה, שמבחינתה קידום אתרים בגוגל הוא עניין ראשון בחשיבותו. המומחיות של אקסוייז היא בבניית האתרים, בעיצובם התוכני והגראפי, באחסון אתרים, בשיווקם בשוק הווירטואלי, וכמובן בקידום אתרים, דרך מנועי החיפוש, למקומות הראשונים אליהם אנו מבקשים להגיע מבחינת התוצאות המקסימאליות והאופטימאליות.
מקור: http://www.chinaembassy.org.il/%D7%A7%D7%99%D7%93%D7%95%D7%9D-%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%92%D7%95%D7%92%D7%9C/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה