משחקים של דורה

משחקים של דורה
לחצו על התמונה למעבר למשחקים

כל מה שצריך לדעת על שעווה ברזילאית

השיטה הנפוצה היום להסרת שיער ערווה, היא שיטת השעווה הברזילאית. שיטה זו מבטיחה ששיער שהוסר, לא יחזור בתקופה הקרובה. שיטה זו פופולארית בקרב נשים רבות בגלל הסטנדרטים הגבוהים שהיא מציבה, ובגלל הנוחות שהיא מציעה. בערים שבהן יש ים, שמש ומסיבות בריכה, מי לא תרצה ללבוש בגד ים ביקיני צמוד ומחמיא?

נשים תמיד חולמות ללבוש ביקיני, ושיטת השעווה הברזילאית מסירה את כל שיער הערווה, מקדימה ומאחורה, מה שמבטיח תחושה נעימה, ללא שיער, ומאפשר לבישה של כל בגד ים שתרצי. נשים מכל העולם מעדיפות שיטה זו של שעווה, כיוון שזו השיטה הטובה ביותר להסרת כל שיער לא רצוי באזור הביקיני.



ישנן סיבות רבות מדוע נשים מעדיפות שיטה זו:

  1. שיטה זו נוחה יותר מכל שיטה אחרת. הטיפול לא כואב במיוחד, ולא נגרם כל נזק לעור. בכל השיטות האחרות, כמו בגילוח למשל, ישנה סכנה של פציעת העור, אך בשיטה זו, אין כזו סכנה כלל.
  2. נשים מכל העולם מעדיפות שיטה זו מכיוון שהיא זולה, ומספקת תחושה נעימה ונקייה, כך שניתן ללבוש בגד ים ביקיני ללא חשש שיצוצו שערות לא רצויות.
  3. הטיפול בשעווה מותיר תחושת סיפוק. את נותרת עם עור רך ונעים, ללא שיער, בשום מקום.
  4. טיפול שעווה ברזילאית עוקר למעשה את השיער מהשורש, כך העור נותר ללא גירוי, והשיער לא חוזר לצמוח לתקופה ארוכה.
  5. לא מדובר בטיפול ארוך יותר משאר השיטות להסרת שיער, למעשה מדובר בתהליך של חמש עשרה עד עשרים דקות. הרבה פחות זמן מכל שיטה אחרת.


בסך הכול נראה שטיפול שעווה בסגנון ברזילאי נהיה פופולארי מכיוון שכך אישה מקבלת בדיוק את מה שהיא מחפשת. על ידי בחירה בשיטה זו להסרת שיער, תוכלי לדעת בוודאות שתיהני מתחושה נעימה, ונקייה, ושתוכלי ללבוש איזה בגד ים שתרצי בקיץ הקרוב.

מקור: http://www.roshberosh.com/articles112-h.html

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה