משחקים של דורה

משחקים של דורה
לחצו על התמונה למעבר למשחקים

כל מה שצריך לדעת על הגרלת הגרין קארד

הגרלת הגרין קארד היא הגרלה תחת מנדט הקונגרס האמריקאי שמחלק גרין קארדים לזוכים. ההגרלה מספקת סוג חדש של מהגרים לארה"ב. הפרויקט מחלק עד 50,000 ויזות תושב קבע מדי שנה לאנשים ממדינות שונות בעלות שיעור הגירה נמוך לארה"ב.

להיות בעל גרין קארד זה אחד הדברים החשובים בארה"ב ולכן צריך להיזהר שלא ליפול בפח. אם מבקשים ממך תשלום, אז מרמים אותך, אף פעם אל תציע לשלם עבור הגרלת גרין קארד ( התשלום היחיד שיבקשו ממך הוא על מילוי וטיפול בטפסי הגרין קארד ). ההגרלה מאפשרת להגיש מועמדות ובתנאי שאתה עומד בתנאים של הממשל האמריקאי.

כדי להשתתף אפשר להיכנס לאתר ההגרלה. המועמד מתבקש לצרף תמונות שלו של בן זוגו ושל כל ילדיו מתחת לגיל 21.

ניתן להגיש מועמדות לקבלת גרין קארד בכל ימות השנה, אך ההגרלה עצמה מתרחשת בתאריך מסוימים במהלך השנה ולכן עליך לבדוק זאת. בנוסף, מותר לכל אדם להירשם פעם אחת בלבד לכל הגרלה. בן זוגו של זוכה בהגרלה יקבל ויזה אוטומטית בזכות הזוכה. תנאי ההשתתפות הם: להיות תושב מדינה שרשאית להשתתף בהגרלה ולעמוד בדרישות ההשכלה והכשרה.

להגרלה של 2007 אנשים מהמדינות הבאות אינם זכאים להשתתף: קנדה, סין (אלא אם כן אתה תושב הונג קונג, מאקאו, או טייוואן), קולומביה, הרפובליקה הדומיניקאנית, אל סלבדור, היטי, הודו, ג'מייקה, מקסיקו, פקיסטאן, פיליפינים, פולין, רוסיה, דרום קוראיה, בריטניה (אלא אם כן אתה תושב צפון אירלנד) ווייטנאם.

תמיד כדאי לבדוק במחלקת המדינה האמריקאית אם אתה רשאי להשתתף בהגרלה. לגבי השכלה על המועמד להיות בוגר 12 שנות לימוד. בנוסף על המועמד להיות בעל ניסיון של שנתיים לפחות בעבודתו ב - 5 שנים האחרונות. יש לבדוק במחלקת העבודה כדי לברר אם אתה עומד בדרישות התעסוקה.

ארגון USAFIS מציע שירותי מילוי טפסים לשם הגשת גרין קארד, במידה ואתה מעוניין שמילוי הטפסים שלך יתבצעו על ידי חברה מקצועית אשר ממלאת אלפי טפסים ויותר לפסוח על טעויות נפוצות, הרשם להגרלת הגרין קארד דרך ארגון יוסאפיס. חבל שיפסלו לך את הטופס בעקבות טעויות שטותיות שיכולת למנוע קודם לכן.

חשוב להזכיר כי כל המועמדים ממלאים את אותו טופס ורק ממשלת ארה"ב מבצעת את הגרלת הגרין קארד. בנוסף, ההגרלה היא אקראית ולכן אף אחד לא יכול להבטיח לך זכייה בטוחה בגרין קארד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה