משחקים של דורה

משחקים של דורה
לחצו על התמונה למעבר למשחקים

כל מה שצריך לדעת על הזמנת שף פרטי

אירועים קטנים ניתן לעשות עם שף פרטי, לא מדובר כמובן על אירועים בסדר גודל גדול אלא על אירועים קטנים באולם קטן או בחצר הבית.השף הוא למעשה טבח אישי שדואג לכם ולחבריכם לחוויה קולינארית קסומה מלאה בטעמים.אין ספק כי בתחום זה המקוריות היא זו שמהווה את כל ההבדל בין ארוחה רגילה, לארוחה שלא תישכח הרבה זמן.

במקוריות הכוונה היא גם מבחינה עיצובית וגם מבחינה קולינארית שכן מנה יפה ולא טעימה , לא שווה הרבה ומנה טעימה ולא מעוצבת היא אוכל של אמא. יש הבדל גדול בין שף מקצועי אמיתי לבין חובבן ויש לשים לב להבדלים בניהם.

עוד נושא שעושה את ההבדל בין מנה רגילה למנה איכותית הוא כמובן נושא איכות האוכל. זהו תחום בו יש חומרי גלם רגילים ופשוטים ויש חומרי גלם איכותיים.

דמיינו זאת כך - יש שוקולד פרה ויש שוקולד בלגי, עכשיו תארו לעצמכם את ההבדל בין טעמו של פרלין שוקולד שנעשה עם שוקולד פרה לבין פרלין שוקולד שנעשה עם שוקולד בלגי. כך גם בכל סוגי האוכל- הבסיס וחומרי הגלם הם אלו שיקבעו בסופו של דבר את איכות האוכל.

מן הסתם שחומרי גלם איכותיים ייקרו את החוויה הקולינארית שלכם אך בדרך כלל מדובר באירוע חד פעמי שאמור להמם ולכן בתחום זה מומלץ להשקיע.

אז לאיזה אירועים אפשר להזמין שף פרטי ?

בראש ובראשונה לאירועים אינטימיים כמו למשל ארוחה זוגית רומנטית של בני זוג לרגל יום נישואיהם, הפתעה לרגל יום הולדת, שף פרטי במסיבה אינטימית במיקום ייחודי כמו למשל במדבר או בחורשה, על יאכטה וכדומה.

כמו כן שף פרטי ניתן להזמין למסיבות למיניהן, אם למשל אתם מעוניינים לחגוג יום הולדת לילדה שלכם ואתם מעוניינים לעשות לה מסיבה ייחודית ומפנקת בבית עם משפחה וחברים קרובים שף פרטי יכול להיות מושלם.

בדרך כלל ניתן להזמין שף פרטי לאירועים קטנים אך כיום ניתן למצוא גם כאלו שבאפשרותם לתת שירות זה למספר גדול במיוחד של אנשים ולכן יש לבדוק נושא זה קודם לשכירת השירות.

אז איך בוחרים שף פרטי ?

בתחילה מציע שף פרטי מגוון מאכלים שונים מהם ניתן לבחור, מדובר כמובן על מנות ראשונות, מנות עיקריות וגם קינוחים. רצוי לטעום כמה סגנונות ולהחליט על סגנון שגם מדבר אליכם אך כמובן גם מדבר אל האורחים שלכם במידה ויש לכם אורחים.

רצוי לפנות אל כמה שפים טובים, ניתן להתייעץ עם חברים על השירות או לברר עליו באינטרנט. כדאי להיפגש איתם ולערוך שיחת התרשמות ואם ניתן אז גם לראות תמונות מאירועים קודמים של השף.

נושא חשוב נוסף הוא עניין הכלים. אין דבר יותר נורא מהזמנת שירות של שף פרטי לאירוע של חברים ואז למצוא את עצמכם חצי ערב שוטפים כלים. באירועים גדולים בהם יש יותר מעשרה חוגגים רצוי לוודא כי לשף יש שוטף כלים ורצוי גם כלים משלו.

מקור: http://www.academics.co.il/Articles/Article16032.aspx

תגובה 1:

  1. היי,
    תודה רבה על הטיפים, עזרת לי מאוד.
    כרגע אני שוקל להזמין את שף יואב בר, שמעת עליו? איך האוכל שלו לדעתך? בינתיים קיבלתי המלצות חמות. זה האתר שלו: שף פרטי

    אשמח לקבל גם המלצות על שפים אחרים.

    תודה!

    השבמחק