משחקים של דורה

משחקים של דורה
לחצו על התמונה למעבר למשחקים

כל מה שצריך לדעת על לימודי קוסמטיקה

מאות נשים נרשמות מדי ללימודי קוסמטיקה ויוצאות משם עם תעודה קוסמטיקאית מוסמכת. אם בעבר קוסמטיקאיות היו עובדות בתחום בעיקר על בסיס הידע שרכשו במהלך השנים או באמצעות התמחות שעברו אצל קוסמטיקאיות וותיקות, כיום לימודי קוסמטיקה מהווים את הבסיס לעבודה בתחום.

בטרם נסביר כל מה שצריך על לימודי קוסמטיקה, חשוב לציין, לימודים אלו מחולקים לקטגוריות שונות, וישנן קוסמטיקאיות שבוחרות להתמחות בתחום אחד ולא בכלל המקצוע, קוסמטיקאיות אלו יבחרו לפתוח קליניקה שמתמחה באותו תחום או לעבוד בקליניקה אחרת בהתמחות שלהן. הקטגוריות הן, פדיקור-מניקור, איפור, פילינג,טיפולי פנים, איפור ועוד. ישנן קוסמטיקאיות שבוחרות להתמחות בתחום רחב יותר, כגון קוסמטיקה טבעית או לעבור לימודי פרא-רפואי, שמאפשרות להן לטפל בתחומים הקשורים לנושאים הרפואיים, כגון טיפולי אקנה, ציפורניים חודרניות, ופילינג.

מה לומדים בקורסים לקוסמטיקה?

הבסיס של לימודי קוסמטיקה הוא, מבוא לקוסמטיקה, לימודים תיאורטיים על התחום שכוללים הכרת גוף אדם, רקמות העור והשפעות חיצוניות עליו (שמש, חומרים שונים, גיל, תזונה), חומרים קוסמטיים והרכבם, הכרת המכשור הקוסמטי ועוד.
בשלב השני לומדים לימודים מעשיים, כיצד עושים פילינג, כיצד בונים ציפורניים, כיצד עושים איפור קבוע, עיסויים, מה זה טיפול מסכות פנים, עבודה עם שעווה ועוד. בחלק זה ילמדו קוסמטיקאיות לעתיד כיצד לנהל את העסק שלהן.

משך זמן הלימודים ועלותם

לימודי קוסמטיקה אינם כמו לימודי תואר רגילים, הם מתפרסים על פני מספר חודשים, בדרך כלל 6 חודשים עד 24. הלימודים נערכים לרוב בשעות הערב, כך שאותן קוסמטיקאיות לעתיד יכולות לשלב בין הלימודים לעבודה. בסך הכל לימודי קוסמטיקה נמשכים קרוב ל700 שעות.
עלות לימודי קוסמטיקה תלויים במקום אליו נרשמים, המחירים נעים בין 7500 ל12000 שקל. בסיומם מקבל הנרשמת תעודה של משרד העבודה שמאפשר לה לעסוק בתחום. לרוב בוחרות קוסמטיקאיות צעירות לעבוד תחילה תחת קליניקה מוכרת ורק אחרי שהיא צוברת ניסיון, היא פותחת אחת בעצמה.

איפה לומדים לימודי קוסמטיקה?

נשים המבקשות להיות קוסמטיקאיות יכולות להירשם בשורה של בתי ספר ללימודי קוסמטיקה, אנחנו נציג שני מקומות עיקריים:
ג'ג'י אקדמיק- ג'ג'י נחשבת למוסד המוביל ללימודי קוסמטיקה בארץ. היא נמצאת בת"א ומוציאה מדי שנה מאות קוסמטיקאיות חדשות. אצל ג'יג'י אפשר ללמוד מקצועות פרא רפואיים, איפור מקצועי, וכן לימודי קוסמטיקה רגילים. ג'ג'י מוכרת בזכות השם הבינלאומי שלה, היא פעילה ב47 מדינות כבר יותר מ50 שנה, ומגדלת אלפי קוסמטיקאיות אשר הופכות בעתיד למובילות במקצוע.
המכללה לקוסמטיקה רפואית- נחשבת למכללה מובילה בתחום לימודי קוסמטיקה רפואית. במכללה זו לומדים אודות ביצוע פדיקור/מניקור, אפילציה, בניית ציפורנים, שזירת ריסים, עיצוב גבות, וכן מקצועות פרא רפואיים. לימודים פרא רפואיים מתאימים עבור קוסמטיקאיות מתחילות ועבור קוסמטיקאיות ותיקות המבקשות לעבור הכשרה בתחום.
המאמר מוגש על ידי מדריך קוסמטיקאיות הגדול בישראל, בתוכו ניתן למצוא אינדקס קוסמטיקאיות, מאמרים נוספים בתחום וחדשות בתחום הקוסמטיקה.
מקור: http://www.academics.co.il/Articles/Article15205.aspx

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה